FAQ

Usein kysytyt kysymykset

Teimme listan kysymyksistä, joita asiakkaamme usein meiltä kysyvät. Toivottavasti näistä on sinulle apua! Aina saa kuitenkin kysyä neuvoa, asiakaspalvelumme auttaa enemmän kuin mielellään.

Tilaaminen

Tilasin vahingossa väärän koon, miten toimin?

Jos huomaat tilanneesi väärän koon, ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatissa, puhelimitse tai sähköpostilla. Tällöin saamme muutettua tilaukseesi oikean koon nopeasti ja vaivattomasti.

Voiko teiltä tilata myös puhelimitse tai sähköpostitse?

Kyllä, otamme myös vastaan puhelin- ja sähköpostitilauksia. Pääsääntöisesti toimitamme nämä tilaukset postiennakolla (14,90€).

Maksaminen

Mitkä ovat maksuvaihtoehtonne?

  • Kotimaiset verkkopankit ja luottokortit
  • Klarna lasku ja osamaksu
  • PayPal

Miten maksan lahjakortilla? 

Verkkokaupan lahjakortin koodi lunastetaan ostoskorin kuponkikoodi-kohdassa. Lahjakortti tulee käyttää kerralla ja on voimassa, kunnes se lunastetaan. Huomioithan, että maksaessasi lahjakortilla etukuponkien käyttö ei ole mahdollista.

Miten lunastan etukoodin?

Mahdolliset etu- ja kampanjakoodit lunastetaan sille ostoskorissa varatussa kohdassa ”Anna kuponkikoodi”. Huomaathan, että yhtä tilausta kohden on mahdollista käyttää vain yhtä etu- tai kampanjakoodia.

Minulla on kysymys koskien Klarna-laskuani, mitä teen?

Jos olet valinnut maksutavaksi Klarnan ja sinulle tulee kysyttävää maksusta, otathan yhteyttä suoraan Klarnan asiakaspalveluun osoitteessa Klarna.fi tai numeroon 09 - 425 99 771.

Olen palauttamassa osan tilaukseni tuotteista, maksanko jo saamani laskun?

Jos palautat tilauksestasi vain osan tuotteista, jää rauhassa odottamaan uutta laskua päivitetyin tiedoin. Tässä vaiheessa kannattaa kirjautua sisään ennen eräpäivää osoitteessa Klarna.fi ja etsiä tilausta koskeva lasku ilmoittaaksesi tilauksen palautuksesta. Tämän tehdessäsi meillä on riittävästi aikaa käsitellä ja rekisteröidä palautuksesi, eikä sinun Klarna-laskullesi ilmesty muistutusmaksuja tai muita kuluja.

Toimitus

Kauan toimituksessa kestää?

Toimitusajat ovat tuotekohtaisia, normaalisti kuitenkin enintään 3-14 arkipäivää. Joskus laajat valikoimamme eivät kata kaikkia kokoja/värejä verkkokaupassa. Siinä tapauksessa tilaamme sen tehtaalta. Jos haluat saada tarkempia tietoja tuotteen toimitusajasta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. 

Mitkä ovat mahdolliset toimitustavat?

  • Kirjelähetys 3,90€ toimitetaan kätevästi omaan postilaatikkoosi/luukkuusi. Kirjelähetys on hitaampi toimitusmuoto, sillä se toimitetaan normaalin kirjepostin mukana. Kirjelähetys on hyvä toimitustapa silloin, kun tilauksellasi ei ole kiire. Huomioithan, että esimerkiksi topatut rintaliivit eivät mahdu kirjelähetykseen.
  • Postipaketti 7,90€ toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen tai Smartpost-automaattiin. Postipaketti nopea toimitustapa, joka kannattaa valita silloin, kun haluat tilauksesi nopeammin. Pakettisi on noudettavissa 1-2 arkipäivän kuluessa siitä, kun se on lähtenyt meiltä.
  • Kotiinkuljetus 11,90€ Posti toimittaa paketin suoraan kotiisi 1-2 arkipäivän kuluessa siitä, kun paketti on lähtenyt meiltä. Posti sopii kanssasi toimitusajan puhelimitse tai tekstiviestillä. Lähetys toimitetaan arkipäivänä klo 9.00-21.00 välisenä aikana.
  • Nouto myymälästä 0,00€ Voit myös noutaa tilauksesi Meritta Bra myymälöistämme, jotka sijaitsevat Kotkassa ja Loviisassa.

Palauttaminen

Eikö tilaamasi tuote ollut sopiva? Ei hätää, tilaamillasi tuotteilla on ilmainen 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Miten palautan tuotteen?

Palauttaminen on tehty sinulle mahdollisimman helpoksi. Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen ja poista mahdolliset vanhat osoitetiedot näkyvistä. Kiinnitä sitten lähetyksen mukana tullut Meritta Bra -osoitetarralappu ja vie lähimpään Postin toimipisteeseen. Huomioithan, että pakettia ei voi palauttaa pakettiautomaatteihin. Voit myös tehdä palautuksen Meritta Bra myymälöihin Kotkassa ja Loviisassa.

Rahapalautukset teemme niin pian kuin mahdollista, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun palautus on saapunut meille. 

Vaihtaminen

Miten vaihdan tuotteen?

Lähetyksen mukana tulee vaihtolomake, johon täytetään vaihtoa koskevat tiedot. Jos haluat nopeuttaa vaihtoa, ota yhteyttä chatissa tai puhelimitse ja kysy vaihtotuotteen saatavuutta. Vaihtotuotteen ei aina tarvitse olla sama kuin alun perin tilaamasi, vaan voit vaihtaa sen mihin tahansa haluamaasi tuotteeseen. Jos vaihtotuote on alkuperäistä hintavampi, lähetämme paketin mukana lisälaskun ja tietysti vaihtotuotteen ollessa edullisempi, teemme siitä hyvityksen.

Jos olet valinnut maksutavaksi Klarna laskun tai osamaksun, kirjaudu sisään ennen eräpäivää osoitteessa Klarna.fi ja etsi tilaustasi koskeva lasku ilmoittaaksesi tilauksen palautuksesta. Tämän tehdessäsi meillä on riittävästi aikaa käsitellä ja rekisteröidä palautuksesi, eikä sinun Klarna-laskullesi ilmesty muistutusmaksuja tai muita kuluja.

Muuta

Tilasin uutiskirjeenne Miten saan 10% ale koodin

Ihanaa, haluat saada meiltä uutisia! Lähetämme uutiskirjeemme kerran viikossa. Saat 10% alekoodin uutiskirjeen vahvistusviestissä.